Sabtu, 30 Julai 2011

redo je lh

aku sntisa bersama dgn kau smpi bile2. kalau ditakdir kn kite pisah aq dh rela.. tp satu je yg aq mahu kau tahu,,
aq akan sentisa akn sayang kau, rndu kau, smpi bile2.. sbb aku dh terlalu sayang kau. x pnh aq rs sayang org smpi mcm ni skli...


kau ada lh segala2 nye utk aku, kau dh sebahagian dlm idup aku, serius aku ckp aku x bole idop tanpa kau dh.. terima kasih sbb pnh hadir dlm idop aq dlu. terima kasih ats segala nye. dgn layanan kau kasih sayang kau sikap ceria kau. aq bersyukur sgt sbb dpt kenal dgn kau. kau x penah remu2 utk mesej aq n ksi fly kiss kau 2. aq epy sgt dgn smue 2.. terima kasih aku ucap kn dgn smue yg kau berikan pd aku :)

aku mintak maaf dgn smue yg telah terjadi antara kite slme 4bulan lbh ni kite kpel. aq tau aq x perfect mcm pn utk dri kau. aq byk wt salah dkt kau. kadang2 gurau aq terlbh sgt smpi kn kadang2 kau x bole trime 2 smue. kadang2 perasaan jeles aq terlampau sgt sampi kn kau hye kawan je.. aku mintak maaf sgt dgn smue 2. i so sory dear :'(  tp pcye lh aku akn cube utk berubah utk masa depan kite nnt itu pn klu x d halangan yg berlaku nnt..


kalau time kau nk balik jb izin kn aku utk berjumpa kau. aku betul2 dh berlalu rndu kau. aku nk tgok mke kau dgn mata cepet2 kau 2.. aku betul2 rndu dgn smue 2.. aku berharap sgt aku akn jd org pertama akn jmpe kau bile kau blik cni slain family kau.. izin kn aku skli lagi utk mengucup pipi kau salam tangan kau. aku terlalu rndu dkt kau.

erm, smue ni ikhlas dari aty aku.. 
i love you so much MUHAMAD ALFARHAN